Mera julklappar..

Våran lilla julafton igår var riktigt trevlig :) Vi som var hos mig var jag&Cristofer,Emma&Jocke
och Emil&Evelina.
Middagen vart bra och jag hoppas att gästerna gick hem mätta och belåtna.
Efter att maten hade landat som en sten i magen högg vi ni på julklapparna.
Vi fick två bio checkar, var en perfekt julkapp.
Längtar tills vi ska unna oss att fara på bio, dessutom så fick jag en check "middag för två"
i julas så då tänkte jag slå ihop middagen och bion :)
Dessutom kikade mamma förbi med en julklapp i efterskott, julklappen var som jag kallar den, en vuxen sparkdräkt!
En Onepeace, självklart var den också rosa! Gick och myste i den igår när alla hade farit.
Så otroligt mysig,perfekt när man är frusen och inte vill ha kläder som sitter åt.
Tack snälla mamma, än en gång :) 

Ikväll blir det som sagt Kobban, så efter jobbet är de bara skynda sig att packa och hoppa in
i bilen med Eve och gänget. Cristofer och grabbarna skulle fara tidigare och elda.
Hörde att de bara var 5- grader där uppe nu. Underbart!


 
Längtar tills jag får hoppa in i min sparkdräkt igen.
Vad tycker du, visst är dom ful snygga?

Vad tycks? | |
#1 - - Ida - Mamma till Vilda ღ:

Åååh en sån där vill jag också ha! Så otroligt mysigt. Visst är den från BikBok?

#2 - - Lena:

hihi, jag har oxå en onepiece, och dem är inte särskillt vackra, men väääldigt sköna! :D

#3 - - elleen:

Har också en onepiece, Så grymt sköna dom är alltså! :)

Upp