Åh älskade kort..

Nu har hjärnan fått arbeta på både mig och mamma.
Finns så många fina bilder..
Vilka ska man skicka iväg som tackkort?
Nu har jag bestämt mig och jag tror det blir mycket bra :)
Har tänkt att göra en student&bal album där jag klistrar in
alla fina kort och skriver en rad om varje.
Är roligt att ha kvar för resten av livet.

Här har du ett smakprov, är absolut inte alla kort :)
Glömde att ta bort mobilen då jag tog kortet!




Jag och min drömprins :)

Nu sticker jag iväg på jobbet!
Ha en bra kväll så kanske vi hörs sen ikväll.
Kram på dig!
Bilder | |
#1 - - Anna:

Men jösses så vacker du är!

#2 - - Anonym:

Gud vad fina kort! :)

#3 - - Anna:

Oj så fina kort! Du var verkligen vacker :)

Ni verkar passa så bra ihop du och Christofer :)

#4 - - fannsan:

vad fina de blev :)

#5 - - Anonym:

oj så fruktansvärt vacker du är ... men det visste vi ju redaan

#6 - - En helt vanlig Isabell:

Oj så vacker du är!

#7 - - tanten:

Ja du jag tycker han vunnit prinsessan!!! /en tant

#8 - - Tanten:

Jag tycker han vunnit högsta vinst. Den vinsten var prinsessan!!

Upp