Sista tidningen..

Hej på er!

Vet ni vad jag tänkt på!
Varför skriver de flesta egentligen i ni form på bloggarna?
Oftast är ju faktiskt läsarna själva framför datorn/mobilen.
Så nu mina vänner hade jag tänkt börja skriva i du form istället.
Tycker de känns mer personligt :)

Min kväll har varit bra, jobbade till 21.15 och efter det
har jag inte gjort mycket. Ätit kvällsmat som idag bestod av
Kellogs och mjölk samt en kanelsmörgås med skagen och ost :)
Riktigt smaskigt!
Hoppas att din kväll har varit bra och att du har njutit av kvällssolen.
När jag kom hem fick Ellabella hoppa i plurret för att sedan lägga sig
motvilligt på golvet och bli kammad och fönad.
Som belöning fick hon en kvällprommis runt kvarteret och godis.
Nu ligger hon här på golvet och juckar mot allt som är mjukt.
För er som inte vet, är Ella i löpen, detta är inte något som hon
pysslar på med varje kväll. Som tur är ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa min sista Härliga hund tidning.
Fick ett brev idag om att min premunation tog slut efter denna
månad och de får nog räcka med de 12 tidningar jag har nu :)



God natt kära du, hoppas att du vaknar utvilad och på bra humör.

| |
#1 - - Anna:

Jo, jag gjorde ju det! Alltid lika kul med rea :D

Upp