Då var man fröken också då :)

Hejsan!

Hade ju tänkt uppdatera till dig direkt efter min frukost och efter mitt bortgjorda diskberg,
men har varit fullt upp sedan dess!
For och morgontränade, efter de var de bara att snabbt fixa till sig för att sedan
fara på julbord med jobbet. När jag var på väg till julbordet ringde dom och ville att jag skulle
komma och jobba på fritids och klart jag ville det! Så vart en kort tur mellan 13:00 till 16:00, men
var kanske bra att börja med en kort dag. Har ju faktiskt aldrig jobbat med barn.
Men jag trivdes som fisken i vattnet :)
Kändes som om de nyss var jag som satt där och var ivrig och ville pyssla..
När jag kom hem hade jag två lyckliga tjejer som väntade på mig :)
Nu har vi precis ätit middag och mina ögon börjar visa att de gör skillnad om dom vaknar mitt
i natten! Skulle bara vilja lägga mig och sova,men har två hundar som skulle behöva duscha och kammas +
att jag hade tänkt göra Rockyroad och en massa massa mer..
Men vad är viktigast i egentligen, måste prioritera.

Hade ju tänkt skriva till dig innan jag for och lunchade,men vart så stressigt så hann
aldrig :)
Här är jag och Selma innan lunchen. Tyvärr tyckte Selma att de inte vars hennes fotodag idag!
Min vardag | |
Upp