Hårigt och hårt!

Nu är både Selma och Ella duchade och kammade :)
Däremot måste klorna också klippas, men tänkte ta det imorgon.
Dom har varit nog duktiga ikväll.

Pappa skulle komma förbi, så håller på att bunkra upp med fika :)
Anisbockar,lussekatter och kladdkaksballerina!

Började tänka på en sak.
Jag äter kiwi med skal, en del äter banan med sked, vad brukar man mer göra?
Är de någon som äter mango med skal?



Kanske är jag den första du hört som äter Kiwi med skal.
Men tycker de är så bökigt att hålla på grisa med sked och kniv så jag tar tag
i det som en riktig man skulle gjort, eller apa.. med skal!

Mina tips! | |
#1 - - Emma:

haha, men gud!:P du var faktiskt den första jag hört göra de! :P

#2 - - Evelina:

haha, mamma tycker det ser ut som jag äter en hårig testikel när jag äter med skal..

Upp