Min älskade och fantastiska Cristofer..

Kvällen är här och jag som har längtat efter att få lägga mig känner mig nöjd :)
Ska bli riktigt skönt att få lägga igen mina blå..

Imorgon blir det jobb från 10:30-21:00!
Och har jag tur kommer kanske min underbara Cristofer hem imorgon natt.
Hade varit så otroligt mysigt om han kunde komma hem redan imorgon.
Lyssnar på U2 nu och saknaden efter han blir inte mindre..De är ju som "våran" grupp,
speciellt låten With or Without you.


Snart ett år och tre månader sedan vi vart ett..


Och din blick fastnade i mitt hjärta för evigt.


Kan inte beskriva med ord..


..hur otroligt lycklig du gör mig!


Vi är så olika, men så lika ändå..


Du kan få vem som helst att känna sig älskad,


..Genom att bara finnas till och vara du.


..Och jag ser fram emot att leva livet med


Just dig Cristofer Anders Lindmark!


Känslor | |
#1 - - Evelina - Mamma till Meja Lee:

Har sagt de förr men säger de igen: Ni är så sjukt fina ihop! Sista bilden var ju hur mysig som helst :)

Upp