virrp(h)anna

Shit vilken virrpanna jag varit idag!
Allt jag tagit för mig har bara blivit fel och konstigt. Man kan skratta nu efteråt samtidigt
som jag nästan blir lite rädd för mig själv :)
Hade en kort dag idag så jag slutade redan klockan tolv. Efter jobbet for jag och mamma på byn en sväng.
Sedan var de dags att hämta Jakob från skolan. Sen kom vi på att vi skulle fara och köpte lite gott bröd och
fika på Uddens begeri. Så vi brassa upp till Lillkorsträsk och handlade bland annat blåbärsbulla,limpa,tekakor och
någon sorts vit tryffelkaka
sen for vi raka vägen till mormor Britt.
Där blev de fika och kaffe och lite surr :)
Nu är jag hemma igen och ska snart ta mig i kragen och vika tvätt.

Efter fyra brassar jag upp till pappa och Charlotte.
Vi planerade in att fara och gymma ikväll och har jag tur så blir de även lite bubbelbad efter träningen.
Hade varit oootroligt skönt :)

Nu får de vara nog, nu ska tvätten vikas och sorteras!
Hej då så länge :)
Min vardag | |
Upp