för förra helgen :)

Eftersom att jag mest troligt ligger och solar,äter jordgubbar och allmänt bara njuter
tänkte jag bjussa på lite bilder från För förra helgen genom ett tidsinställt inlägg :)
Blev ju både en liten tjejfest och Arvidsträskdraget.

Fredag


Vi tjejer sitter och surrar innan käket.


Blev middag på Heart to Heart :)


Efter maten högg vi in på chokladen och frukten..Mmm!


För att sedan dra vidare mot Piteå :)


Där blev det en hel del dans och drinkar. Här slutar korten från den kvällen.



Lördag

Ombytt och redo som burgare försäljare. Har blivit en liten tradition :)


När fisketävlingen var slut och när jag och Emma sålt klart begav vi oss till Alexandra och Anton.
Där väntade mat,kubb och en hel del snack och skratt :)


Grillat!


Så här såg det ut på varenda tallrik. Alla plastgafflar gick av ;P


Tjejerna mot killarna. Jag behöver väl inte ens säga om vem som vann? ;)


Träffade syskonen Öberg i Byan på kvällen


Trötta och glada


Här har vi också tre trötta men ack så glada människor :)


Tomas och Toffe verkade ha gjort sitt för kvällen :)



Jag inspireras och vill härmas :)


Det var de det!
Bilder | |
Upp