Fick stilla mitt sug..

Tjohooo!

Sov bara till tolv idag eftersom att jag gick av nattskiften, så nu jobbar jag bara dag resten av veckan!
Har fått stilla mitt otroliga shoppingbegär idag. Lyckades övertala Cristofer att fara till Luleå :)
Vi har haft en mycket trevlig dag och jag lyckades få med mig en hel del hem!
Dessutom hann vi med en fika och glasspaus under shoppingturen.







Hade 100 kr pressentkort på Scorett och då passade jag på att köpa de här fina Tiamo armbandet.
Så man kan säga att jag fick armbandet av Scorett ;)



När vi sprungit runt på alla tjejaffärer klart fick Cristofer äntligen entra sin affär, fiskeaffären :)
Fick ett glittrigt drag inför sommaren av han. Kan berätta att här hemma surras de om drag,fiskar, linor mm..
Tror det är någon som är fiskesugen och vill att all is ska smälta.



Mina inköp | |
#1 - - Anonym:

fina inköp ni har gjort.

#2 - - Lokenatalie:

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

Upp