Bra start på dagen ?

God morgon!

Gissar att din morgon startade bättre än min :)
Min började nämligen med att jag och vovvarna låste ut oss från läggan.
Så mobil,nycklar,pengar ja allt nödvändigt var ju kvar där inne och eftersom att jag
bara skulle ut med tjejerna på en morgonpinkning drog jag bara på min min sparkdräkt och ett par
foppisar. Som tur var gick vi till mamma och där kom vi oss in!
Så nu har vi fått i oss frukost,tömde deras skafferi på de sista smörgåsarna.
Ska bara ringa hyresvärden och säga att vi vill ha våran tredje nyckel.
Haha,kan ändå tycka de är lite roligt. Det är så typiskt mig!

Hittade tre bilder från studenten här på mammas dator..
Tänk att de är prick ett år sedan!
Känns som mycket mera på något sätt :)
En grymt rolig vecka hade vi i alla fall!





Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Oj så fin tjej. Fin klänning också :)

Upp