Söndagsmys

God kväll!

Har din Söndag varit bra? Min har varit toppen.
Som du vet är dagen Söndag en av mina favorit dagar på veckan!
Ikväll har vi varit i Luleå med Emma och Jocke, vi har ätit middag på Allstar och varit på bio och sett American pie.
Filmen var riktigt rolig och den fick mig att skratta högt fler än en gång :)
På bioreklamen fick jag se två nya vill-se-filmer, The lucky one och Älska mig igen.
De verkade vara riktiga Hanna-filmer. När du sett någon utav dem kan du väl säga vad du tyckte :)

Imorgon är det Valborg och gubben är ledig. Jag jobbar en dagtur och sen på kvällen blir det att grilla.
Vars vi ska vara och grilla är lite oklart ännu,men bara jag får en öppen eld så är jag nöjd :)
Ska även och ta min första Twinrix spruta imorgon.
Har egentligen redan tagit dom ett varv, men eftersom att jag är en riktig klant och sällan har 100% koll
på saker och ting så måste jag nu mest troligt ta om alla sprutor igen.
Gah! Så typiskt mig ;)




Här har du de två nya tillskotten i vardagsrummet.
Visst blev det fint?

Vårat hem/ Inredning | |
Upp