Lördag

Godmorgon :)

Sitter nu i soffan med frunchen på armstödet och kikar på reprisen av Kvällen är din.
Tårarna har just runnit ner från mina kinder. Det finns så många fina människor :)

Gårdagen var toppen och aktiviteterna bytte bara av varann.
Blev som sagt Ikea först. Kom hem med lite nödvändigheter, i veckan ska gardiner och färger bytas ut här hemma.
Nu vill jag göra sommar fräscht! På vägen hem stannade vi i Luleå  och gick in på några affärer.
Väl hemma igen så tog jag en snabbstädning sedan tände vi grillen och förberedde inför våra middagsgäster.
Sedan kom middagsgästerna,Emma och Jocke och vi bjöd dom på grillat och efterrätt.
Alla blev mätta och mycket belåtna,men trots det lyckades vi dricka lite vin och godrinkar!
Vid 11:30 tiden gick vi ut på Galaxen och träffade lite annat trevligt folk.
Men redan efter ett snåret var jag och gubben påväg hem igen. Och skönt var det för idag vaknade vi
pigga och alerta och en morgonpromenad med vovvarna är redan avcheckade.


Här är några bilder från gåradgen :)
Nää..internet vill inte samarbeta med mig så det blir inga bilder idag!

Nu ska jag gå och ge min älskade en stor puss :)




Min vardag | |
Upp