Sista frullen

God morgon god morgon :)
 
Sitter nyduschad här och väntar på att resten av alla i det här huset ska vakna.
Jag vill äta årets sista frukost! Igår valde Jakob frukost och då blev det Våfflor :)
 
Ikväll är det dags att fira in det nya året, vi kommer att fira Nyårsafton här hemma
hos mamma. Vi är flera barnfamiljer som ska äta och dricka gott. 20 stycken blir vi :)
Vi har gjort i ordning barn och vuxenborden. Menyn är klar och allt är inhandlat!
Cristofer har köpt raketer sedan länge och han längtar mer än alla barn tills det är dags
att tända på.
Nu vill jag bara att klockan ska slå 18:00 så att alla börjar komma.
Jag ler och bli varm i hjärtat då jag tänker på det kommande året..
Vi har så mycket fantastiskt att se fram emot ♥.
 
Om jag inte kikar in något mer får jag önska dig en bra start på det nya året och
en riktigt trevlig kväll med mycket glitter, skratt,god matt & skålande!
 
 
 
Min vardag | |
Upp