kalas dags :)

God dagens :)

Tisdag den 28e Februari är ingen vanlig Tisdag utan de innebär att Cristofer fyller år!
Mitt alarm ringde 04:37. Då tassade jag upp på en gång och gjorde i ordning kaffe,tände ljus
,fixa lite frulle och sätta i ordning paketen :)
När födelsedagsbrickan var klar sjöng jag en ljuv födelsedagssång för gubben.
Båda fick oss ett skratt då jag satte igång med min morgontrötta morgonsång.
Vi åt frukost i sängen och sedan fick Cristofer öppna sina paket och då fick vi oss nästa skratt.
Jag hade ju för tusan köpt en Parfym som han redan har!
Saken är den att jag var med då han köpte den, men hade totalt glömt bort det. Haha, så trög man får
vara alltså! Nåja, nu har han två Boss parfymer. Perfekt om han tappar bort en ( Han tappar aldrig något).
Som tur var så hade jag köpt lite andra saker också.. Som han inte redan hade! ;)

Ikväll kommer släktingar hit och fikar :)
Ska ta och städa här lite, så dom inte behöver ta fel på hundarna då dom ser en dammtussarna!







Grattis grattis du värdefulla älskling ♥

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren!
Min vardag | |
Upp