knäppis jag.

Den här dagen har verkligen sprungit iväg! Har hunnit med allt som jag skrivit upp på min
to-do list, förutom ett träningspass då. Men nu blir det ändå vila i en vecka så en dag hit eller
dit spelar ingen roll.
Kvällen har tillbringats hemma hos mamma. Vi gjorde lax till middag idag. Super gott blev det
och jag tror alla som satt vid bordet hade svårt att sluta små plocka i maten trots denna enorma mätthet.
Till efterrätt blev det Äppelpaj :)
Emma och Robert med familj kom förbi en sväng också. Jag, Erik och Jakob tog plats på studsmattan och
jag är säker på att alla tre hade lika roligt.

Imorgon är dagen D.
Klockan 05:50 kommer Alex och plockar upp oss, sedan åker vi till Kallax och
äter en frukost tillsammans med våra resevänner. Vid åtta snåret hoppar vi på planet till Stockholm.
Där väntar en heeeel dag och kväll med shopping,shopping,fika och god mat :)
På Söndag morgon kl 06:30 sätter vi oss på planet som sedan ska ta oss till varmare breddgrader.
Wihooo!
Men tro mig, jag har redan hunnit fälla en tår efter min avkskedskram till mamma.
I bilen påväg kom det..Jag är så dålig på att säga hejdå! Tårarna ville bara ut.
Men efter att jag och Cristofer hade skrattat åt mina beteenden ett tag gick det över och jag
sken som en sol igen. Du börjar ju veta hur jag funkar vid det här laget ;)


Hahaha, var tvungen att skratta då gubben sa till mig.
" Gumman, ska du verkligen ha med dig allt detta?.. Hur jäkla länge har du tänkt att vi ska vara borta? "
Inte vet jag, men man ska vara förberedd :) Jag vill inte få hudcancer!





Namnam..
Jag skulle kunna föräta mig på bara Sparrisen och med en massa flingsalt på..Åh så gott!!



Jag var och kikade på Jakobs fotbolls träning idag.
Efter träningen for vi och tog en mjukglass i solen :)

Nu blev vi just överbjudna till grannarna på jordgubbar och grädde.
Känner redan hur jag har kommit in i semester kvällsmaten ;)
All inclusive är ju bara för bra!

God natt med dig!
Resor / Äventyr | |
Upp