Glögg och fläskpannkaka

Hej kära du :)
 
Är allt bra med dig?
Med mig är det bara bra! Är hemma på timmar och känner lugnet innan nästa arbetspass.
Jag hade egentligen tänkt att göra knäck nu, men insåg att mamma inte hade några
små is eller knäckformar så det får jag vänta med tills imorgon.
Istället har jag en fläskpannkaka i ugnen. Då har dom andra middagen räddade idag.
Tänkte att det kunde vara skönt för dom :)
 
Medans jag skriver till dig surplar jag glögg och kikar på julklappar på nätet.
Mamma fyller snart år också så en passande pressent till henne vill jag också hitta.
Har bara köpt några enstaka julklappar än så länge.
 
Nu ska jag kika vidare :)
Ha en bra dag!
 
 
 
Kolla så otroliiigt söta!
Hittade den här bilden på datorn. Det är Ella och hennes små syskon :)
Man smälter ju..
 
 
Men skit också! Jag måste vara världens sämsta på att göra fläskpannkaka.
Tog just ut den ur ugnen och vilken besvikelse. Platt och jäklig!
Att jag aldrig lär mig. Det spelar ingen roll hur många gånger jag försöker, mina
fläskpannkakor blir ändå aldrig sådär fluffiga och fina som jag önskar.
 
 
Min vardag | |
Upp