Så mycket fina pressenter!

 
Emma har just farit. Hon har varit här och hälsat på mig efter det att jag slutat jobbet.
Vi drack glögg och surrade på. Hon hade också med sig en söt pressent :)
Vi har redan hunnit få så mycket fina kläder till de lilla livet.
Mamma visade för ett tag sedan så fina små bodysar som hon klickat hem!
 
 
Idag är det Måndag och det innebär att vi går in i en ny vecka!
Idag går vi dessutom in i vecka 20. En milstolpe :)
Tycker det känns som att tiden går mycket saktare nu.. Vill bara att det ska bli vår
så vi får träffa hjärtat vårat.
 
 
 
Tack snälla Emma!
 
 
Igår på SkyltSöndag gick vi in på den nyöppnade barnbutiken här i Älvsbyn.
Guud så mycket fint det fanns! Precis i min smak :)
Dom hade ett kanon erbjudande igår då man fick plocka och mixa bland barnkläderna hur man ville.
Jag plockade ihop en söt velourklänning,strumpisar,dregglis och en body för ynka 189 :-.
Det är vad jag kallar kap :)
 
Nu ska jag duka för middagen.
Det är så trevligt att äta middag tillsammans här hos mamma.
Jag gillar när man är många som äter och pratar vid matbordet.
 
 
 
 
Graviditeten, Min vardag, Mina inköp | |
#1 - - Terese:

Funderade lite hur du tänker om genuspedagogik nu när det är en liten knodd på gång? :-)

#2 - - Evelina:

Haha ja :) åh, söt body!

Upp