8-månaders tjejen!

God dag på dig, fina du !
 
Trist med Måndag tycker jag. Hade gäna fått vara längre helg.
Men nu är det bara två veckor kvar sen tar pappan en lång julledighet. Så roligt!
Just nu ligger lilla 8(!!!!) månaders bebisen och vilar sin första tupplur.
Idag blir Melissa hela åtta månader och det firar hon med att sova sin första natt
helt utan ett endaste uppvak. Ingen tutte som ramlat ut och inget ätande!
Vaknade av att hon låg och pratade och käkade på sin små tår klockan 08:09.
Jag förstod ingenting :)
Nu hoppas jag att det håller i sig och att de är en ny rutin som hon startat som stora tjejen.
Nattätandet får gärna sluta för mig.
 
Jag sitter och kikar på nätet och bläddrar i olika inredningstidningar.
Vi har tänkt att starta upp med badrummet snart.
Vi var och kika i helgen på Interkakel och fick en hel del inspiration och tips där.
Det är mycket man ska tänka på och fundera över. Man vill utnyttja den lilla ytan på smartast och bästa sätt.
Hade vi haft ett stort badrum hade det varit enklare, men nu är det inget jätte badrum vi har, så vi får
försöka göra det bästa möjliga.
 
Det är många som undrat vars jag har beställt fotoboken i från och det är från Önskefoto.
 
 
Jag är jätte nöjd med fotoboken.
Det finns ett brett urval av olika teman och du kan göra din fotobok hur
unik och personlig du vill genom att välja färger,textxnitt,olika symboler,mallar mm själv.
Men du kan också välja fädiga teman då datorn själv slumpar in dina bilder.
Använder du koden HP756KT  får du 10% rabatt på hela din beställning.
Om det ska vara en julklapp måste du beställa innan 15 December.
 
Min favvo glögg just nu är Hallon&Lakrits. Farligt god!
Sitter och smuttar ett glas nu men måste värma på mer. Mm..De är bättre än kaffe just nu ;)
 
Mina tips!, Älskade Melissa | |
Upp