Vi lever :)

Hejsan :)
 
Hur är det med dig? Är du lika dygnvild som jag?
 
Vi har kommit hem från Mirandas kalas för ett tag sedan. Cristofer är på friåkning med Jakob och Melissa
ligger i sängen sin och vilar middag. Jag passar på att sätta mig och höra av mig till dig.
Dagarna går så fort och man vet inte om det är Måndag eller Lördag. Idag är det Lördag va? ;)
När man ska äta frukost äter vi frunch och när man ska äta lunch ja då fikar vi oftast.
Man småäter hela dagarna och man känner aldrig riktigt något sug efter mat.
Men ikväll tror jag minsann att det blir tacos.
 

Har du varit och besökt någon mellandagsrea?
Jag har gått här på byn och fyndat både till mig och Melissa.
Ett urgulligt linne till mig och en bedårande klänning till gumman. Båda från Noanoa :)
Cristofer har mest "fyndat" eller kastat bort pengarna på fyverkerier.
Melissas rum har förvandlats till fyverkeriförvaring. Cristofer blir likt ett barn då kan glider in
på fyverkeriavdelningarna. Han skulle kunna shoppa hur mycket som helst tror jag.
Han berättade att han samlade på gamla, redan smällda raketer och smällare när han var liten.
Knasboll! Hoppas Melissa brås på mig och tycker de gröna skölpadderna i Oden-paketet är nog underhållande.
Så var jag då jag var liten.
 
Innan jag ska förbereda inför middagen tänkte jag bjuda på ett ihop plock från dessa dagar..
 
 
Pompdelux-klänningen+kofta som Melissa har på sig såg jag fanns på kampanj nu.
Skynda och fyna det sista på deras hemsida! Kläderna har en rykande åtgång.
 
 
En massa fina leksaker och kläder har Melissa fått.
 
Marängswich har vi hunnit äta tre gånger sedan den 25/12.. Ops!  
 
 
Som sagt..Blir mycket gotta då vi båda här hemma :)
Visst är min Amaryllis fin? Den slog ut den sista blomman lagomt till julafton.  
 
Nu önskar jag dig en god fortsättning på slutet av detta år.
Ha det bra.
 
 
 
Familjeliv | |
Upp