Movietime!

Det har en förmåga att bli många myskvällar med film och gotta
när både jag och Cristofer är ledig. Melissa-gumman sussar så gott sedan
två timmar tillbaka. Cristofer har valt film ikväll, det blir I give it a year.
Har du sett den?
Har ingen aning om vad det är för film, men enligt han så trodde han att de skulle falla
fröken Isaksson i smaken :)
 

 
Jag var ut på gården och plockade in en skål med hallon.
Gjorde en super god smothie med de färska hallonen!! Nom nom..
 
 
Så söta och goda..
 
 
Kvällsgotta! 
 
 
 
 
 
 
Bär / Frukt | |
#1 - - Lina - Mamma till Wilma & Wiola:

Oj oj oj den såg grymt god ut din smoothie :)

Svar: Den var super god! Färska hallon,mjölk, fil och en dutt vaniljsocker :)
Hanna

#2 - - Jennie:

Ser jättegott och mysigt ut. Fint med levande ljus.

Svar: Levande ljus tänder jag så fort jag får möjlighet. Det bästa med hösten tycker jag :)
Hanna

Upp