snabb uppdatering

Heeeeej!
 
Kändes länge sedan jag skrev till dig. Vi har inte fått igång vårat internet än,
men ikväll skulle det komma någon gubbe och flytta om vårat uttag.
Men förhoppningsvis får vi det snart :)
 
Dagen idag har sprungit iväg. Evelina kom och åt frukost med mig imorse.
Sen har jag förberett inför morgondagen. Gjorde en pannkaka som vi ska ta med till påsk.
 Jag och vovvarna har varit ute i solen och promenerat också. En liten tupplur har jag också njutit av :)
Är hopplös på att kunna somna om efter varje nattpinkning så de blir oftast någon vaken timme
som jag får ta igen på dagen istället.
 
Tänk. Imorgon är det vårens mysigaste helg, Påskhelgen!
Vi ska tillbringa helgen som alla andra år, i Kobban.
Det kommer garanterat bli ett och annat påskägg och säkert många timmars utevistelse.
Dom har lovat kanon väder i helgen så jag hoppas vädergubbarna har rätt :)
 
Här är tre bilder från de tre senaste dagarna.
 
 
Du missade väl inte Våffeldagen?
Här hemma åt vi våffelmiddag och bjöd in Jakob på mat också. Han älskar våfflor!
 
 
Igår var jag i stan med Pillan och Ida. Innan vi startade shoppingen tog vi en mysig lunch på Nodo.
Deras limpa är den godaste limpa jag vet ! Måste fråga om jag kan få receptet på den :)
 
 
Jag har premiär bakat Chokladbiskvier också. Goda blev dom, men kanske inte så fina som jag hoppats på.
Gubben är tokig i biskvier så han sken upp då han öppnade kylen efter jobbet ;)
 
Nu ska jag ut på byn en sväng. Affärerna har kvällsöppet ikväll!
Hoppas du får en underbar påsk om jag inte skriver något mer.
Ha det bra och se till att samla på dig mycket fräknar under helgen :)
 
Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Har du provat att ha ljuset släckt under nattbesöken på toa? Jag hade samma problem som du, tills jag började (slutade) tända lysena. Funkade skitbra för mig

Svar: Jajjemän jag har alltid mörkt. Men tyvärr verkar det inte hjälpa :) Men, jag ska inte klaga.Jag kan ju alltid vila på dagen om jag blir för trött.
Hanna

Upp