Morgonmys i soffan

 
God morgon!!
 
Som dom allra flesta andra mornarna är Nyhetsmorgon på och frukosten intas
i soffan med Melissa brevid mig. Hon ligger just nu på mage och kikar på
Tilde de paulas snygga lugg! :)
 
På en liten stund ska vi rulla ut på promenad! Jag älskar att vara ute i höstluften och promenera.
Så fräsch och frisk.. Vädret och promenader gör mig så lycklig och energifull!
 
Vid elva tiden kommer pappa hit med lunch, det blir Palt idag. Tisdags lunchen du vet ;)
Sen efter lunchen sladdar jag och Melissa iväg till vuxen-barn träffen.
 
Och ikväll har jag planerat in ett svettigt träningspass. Tjoohoo, vad jag längtar!!
 
En härlig dag som väntar med andra ord :)
 
 
Bjuder på en bild från gårdagens promenad. Visst är det vackert!?
Jag blir helt till mig när jag går i vackra miljöer som dessa :)
Jag måste bli bättre på att stanna upp och njuta av våran vackra natur!
 
 
Igår bakade jag ett Plommon och fröbröd till Köttsoppan.
Jag måste få vara lite skrytig och säga att jag älskade det! Så gott..
Du ska få receptet sen :)
 
 
Och innan jag säger hejdå måste jag tipsa dig om en sevärd film. En oväntad vänskap!
Både jag och gubben fastnade för den :)
Den fick mig att skratta,tänka och fälla tårar. Se den.
 
Nu vill Melissa vila. Trevlig Tisdag fina du :)
 
 
Min vardag | |
#1 - - Linn:

ååh synd vi inte bor närmare! vi hade gärna följt med på promenad. men vi ska ut en sväng snart i vackra vistträsk! ;-)

Svar: Ja det är synd! Men Vistträsk är också fint :) Det är ju så härliga höst dagar just nu. Vi får passa på att njuta. Vi syns imorgon :)
Hanna

Upp