Lördag

Hej från soffan 😊

Vi har just sett Blended. En riktigt rolig och feelgood film!
Den fick både mig och Cristofer att skratta mer än en gång.
Så ett tips på den 👍
Hela förmiddagen var vi utomhus. Åkte pulka och spana in affärernas rea. Det var extra skönt att komma in och äta lunch efter utevistelse!

Till middag blev det Laxplanka och sen till dessert hade jag testade ett nytt glassrecept. Dom vi skulle avnjuta. Men den hade inte stelnat till sig för ens nu. Så först mumsade vi i oss chips och nån chokladbit. Och lagomt tills kvällsvickningen åkte den goda (sjukt goda)glassen fram! Recept på den kommer!
Så ännu en kväll med uppknäppta byxor i soffan 😉

Hoppas din dag har varit bra!



Nu ska jag spana in tapeter. Jag är sugen på att byta i Melissas rum.

KramKram
Min vardag, Mina tips! | |
#1 - - felicia:

gott!

Upp