Nyårsfix







Hej min vän ☺️

Jag föreslog Grekisksallad med vitlöksbröd idag till middag.
Och jag kan säga att det var riktigt gott. Vi har verkligen bara ätit julmat,klämmackor,pizza och skärpmat sen fick semester.
Så en sallad idag var en fem poängare.
Melissa nappade fort på min idé då det var dags att börja med middagen. Någon sekund senare stod det en köksstol med en liten tjej på, redo att hjälpa mamma sin.
Egen skärbräda,med egen "kniv" och egna grönsaker att skära.
Även om en del hamnade i munnen också. Speciellt oliverna och gurkan 😉


Sen tog vi fram målarboken och vattenfärgerna.
Vilken rolig stund för den här pysseltjejen.
Både jag och Cristofer har sagt till varann flera gånger hur stor hon har blivit. När hände det??
Vårat lilla hjärta. 
Förutom att hon är snäll,omtänksam,försiktig,smart,och ibland envisoch otroligt gullig, så är hon så rolig! Vi kan verkligen skratta både med och åt hon! 

Idag gjorde vi klart den stora Nyårshandlingen! S.k.ö.n.t.
Egentligen skulle vi vara hos Pernilla och Andreas, men efter praktiska skäl så kör vi en repris från förra året.
Tänk,förra Nyårsafton var Melissa själv. I år kommer hon ha hela tre stycken kompisar att leka med 👍

God natt med dig.
Kram
Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Annster:

Härligt :)

#2 - - Robex Lundgren:

söta bilder

#3 - - Jenny:

Alltid bra med en hjälpreda i köket :D

#4 - - Anonym:

Firar du nyår med familjen eller vänner? :)

Svar: Våran familj kommer fira med våra vänner ☺️
Hanna

Upp