Snabb uppdatering!


Hej jag lever! 😉
 
DÄligt med uppdatering sÄ hÀr i juletider!
Just nu stÄr jag med första laddningen av köttbullar pÄ spisen.
Poppar julmusik och dricker julmust.
Skulle bara visa att jag lever och inte glömt bort dig.


Första laddningen Àr pÄ spisen!


Se upp!!


NĂ„gra klappar börjar det bli dĂ€r under.. 😃


Lova mig att tÀnda mycket ljus och försöka njuta av julen och inte stressa ihjÀl dig.

Puss och kram frĂ„n mig! 😘
Högtider, Min vardag | |
#1 - - Trees, mamma i London:

Dom dÀr köttbullarna ser ju helt gudomligt goda ut :D

Svar: Tack â˜ș Köttbullar gĂ„r alltid hem! Och hemmagjorda ska de vara!
Hanna

#2 - - Annster:

Köttbullarna ser riktigt goda ut :)

#3 - - Robex Lundgren:

mums

#4 - - Joe:

Ja, det Àr inte alltid lÀtt att hinna med bloggen.... i know :)
Ha en fin jul!!

#5 - - Tommy:

GOD JUL

#6 - - Ida Nilsson:

SÄ roligt att ni fick eran dotter den 9 april, dagen innan jag Àr berÀknad :)

Svar: JassĂ„! Åh vilken spĂ€nnande tid du/ni har framför er. Magiskt â˜ș
Hanna

Upp