Full-rulle

Hej min vän :)

Så var kvällen här och imorgon väntar sista dagen på månaden.
Det är inte bara den 28 Februari utan det är Cristofers födelsedag också. Jag har förberett en smörgåstårta som just nu står och gottar till sig i kylskåpet. 
Dagen har sprungit förbi! Fast vi vakna tidigt så har ändå dagen gått  fort. Hela tiden har vi haft saker att göra. Handla,vuxen-barn,hem för vila. Medans gumman sov (30min?) så började jag förbereda tårtan, Lunchdags,fika och kaffe hos Evelina,hem och börja med middagen, Melissa vilade igen, pappan kom hem,äta,jag for på kören och sen mötte jag upp höggravida Emma på Café Storgatan för fika. Köpte ett par nya jeans och en mascara.
Sen hem och kasta igång en ny tvätt i maskinen. Det blänkte och var så fint här hemma. Gubben är expert på att få bänkarna rena och glänsande! Jag smuttsade dock fort ner igen, då jag skulle förbereda kvällsmackor. Nu sitter vi i soffan och har ätit kvällsfikat. 
Strax gör vi som Melissa och kryper ner under täcket!



Kolla! Mina Greengate koppar ramlade ner från Stringhylla idag. Blev så ledsen på mig själv 🙈🙉🙊..


Sötaste tjejen i pulkan! Här var vi påväg hem från Evelina och Elsa 😊


Den som väntar på något gott..
Har du någon favorit fyllning?
Tipsa gärna 👍


Min dag i bilder, Min vardag, Tårtor | |
#1 - - Elin:

Vilken smörgåstårta! =)

#2 - - Bohemhoe:

naaw, får leta efter en ny kopp. Men smörgåstårta är alltid gott!

Svar: Får nog göra det :( ja verkligen!!
Hanna

#3 - - Annster:

Tråkigt med koppen.
Smörgåstårtan ser god ut :)

#4 - - Joe:

Synd med koppen, men jätte fin blogg och fina bilder!:)

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)
Hanna

#5 - - Jennie:

Synd att koppen gick sönder. Jag gillar också GreenGate serien. Var hittade du den ?

#6 - - Camilla:

Jätte fina bilder! Din vardag låter som min: Full-rulle! Synd på Green gate-muggen. Använd dom till en tavla eller något annat fint! Smörgåstårtan ser så himla god ut & vacker är den med!

Svar: Tack ☺️ Japp,jag gillar full-rulle! Bra idé! Tack ☺️
Hanna

Upp