Kaffepaus!

Hejsan 😊
Dagen idag hĂ€r susat förbi! Grejer har avlöst varann hela dagen. Jag har varit hos veterinĂ€ren medans gumman var hos mormor och lekte. 
NĂ€r klockan nĂ€rmade sig ett kastade jag hon i vagnen och skyndade mig upp till kyrkan för att hinna med fikat, och de gjorde vi 😉. DĂ€r blev de lek och surr och lika trevligt som vanligt! 
Melissa slocknade i sin sĂ€ng direkt vi kom hem och nu sitter jag med bĂ€sta tidningen och dricker kaffe. Tror jag mĂ„ste baka semlor snart! Kan inte hĂ„lla mig mer! 

Och nĂ„gon middag behöver jag inte tĂ€nka pĂ„,för den skulle mamma bjuda pĂ„! Palt skulle de bli 👍


Min vardag | |
#1 - - FELICIA THIEL:

mys!

#2 - - ida:

Mysig stund :)

#3 - - Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#4 - - biggeros:

HĂ€rligt att bara ta en paus. Gott med palt!!

#5 - - Jennifer:

Vill ocksÄ ha semlor nu. Blev sÄ sugen

#6 - - Hemma Hos Felicia:

Äh sÄ mys!

#7 - - Anna Eriksson:

mys!

Upp