Toppen!

God kväll min vän :)
 

Vilken otroligt mysig och rolig dag jag har haft idag!
morgonen började med att jag bjöd hit min mamma på frulle och semla.
Sen for hon hem till sitt. Jag och Melissa packade ihop oss och gjorde oss klar för
en dag i Boden. Min farmor bjöd på god mat som vanligt och till efterrätt väntade en äppelpaj med vaniljvisp! 
Mumma var det,minst sagt. 
Timmarna rullade iväg och vips var det dags att tänka på middagslagning,
Fantasin var dålig och det blev köttfärs med mackisar till middag.
Efter maten åkte jag upp till församlingsgården. Och precis som förra Torsdagen blev det körsång :)
Sååå roligt! Vilken glädje man känner efter dessa träffar. Endorfinerna sprutar efter en dryg timmes sjungande!
Ikväll bjöds det även på ost,kex och fika efteråt. Det var tändt ljus och vi fick en riktig mysstund innan alla gick ut i kylan igen.
Innan jag for hemåt igen svängde jag förbi på Storgatan. Det var kvällsöppet och butikerna hade erbjudande.
Jag gjorde ett mega klipp på MiM! Gubben fick sig en ny outfit och jag två toppar för ynka 699:-.
Det kallar jag kap!
På Ica gick karrat lös på 3:90 så jag var snabb på att plocka med mig en laddning karra inför helgen.
 
Bjuder på två bilder från denna Torsdag!
 
 
Sötaste Melissa i sin gammelfarmorsknä :)
 
 
Skålen är full och imorgon är det helg!  Woop woop ;)
 
Gissa en gång vad som just fick bli mitt kvällsfika?
 
God natt på en stund!
Godis, Min vardag | |
Upp