Sommar du sköna sommar

Hjälp vad dålig jag har varit på att uppdatera dig.
Men jag har liksom inte tiden just nu. Dagarna susar förbi och kvällarna likaså. Vi bara njuter av att ha pappan hemma!
Jag vill verkligen inte att hans semester ska ta slut.
Som vanligt har jag en massa bilder att visa dig, men om jag skulle berätta och visa bilder från alla dagar så skulle det ta mig hela natten.
Men några sköna bilder från dagen idag kan jag vsa dig.

Redan vid 09:00 befann sig familjen Isaksson/Lindmark på stranden imorse.

Varför leka med leksaker då man kan använda mammas kaffekoppar? ;)


Pluttens solkräm


Mina favoriter


Roligt med vatten tycker Melissa



Underbar sommar bild!


Vilka dagar,vilka kvällar, vilken sommar!!


Happy mom!


Paus i badandet :)

Nu bilder Gossip Girl!
Kram och god natt.
Familjeliv, Min vardag | |
#1 - - Junitjej:

Underbara sommarbilder!

#2 - - Maria:

Håller med ovanstående, verkligen underbara sommarbilder!

#3 - - Kajsa:

åh va härliga bilder ! :)

#4 - - Lisa Sjösten:

Hej!

Skulle vilja komma i kontakt med dig ang din blogg. Hittar ingen mailadress.. Maila mig gärna!

#5 - - Annsoh:

vad fina bilder!!! :)

#6 - - Sabina:

Vilka underbara bilder, vilken fin familj du har

Svar: Men tack, vad glad jag blir :)
Hanna

#7 - - william:

härliga bilder:D så fint bad väder:D

#8 - - Johanna:

Det ser verkligen super härligt ut!

Upp