Igår var det Torsdag

God morgon!!

Melissa vaknar ofta där vid 05:00-06:00 tiden och får en vällingflaska. Ibland somnar jag också om och ibland inte.
Idag somnade jag inte om. 
Så nu sitter jag själv här nere i köket och mumsar på min frukost och dricker första kaffekoppen. Lugnt och skönt är vad det..
Funderar lite på vad jag och tösen ska hitta på en Fredag som denna. En trevlig lunch date har vi inplanerat i alla fall. 

Jag visar dig några bilder från gårdagen.


En tös vid namn Melissa tycker det är mycket roligt och intressant att plocka i och plocka ur smycken från en necessär.


Att titta i böcker tycker hon är så roligt.
När man frågar tex "vars är fågeln,bollen,blomman mm.." Så pekar hon så sött med de lilla pekfingret i boken.


En till bricka till min samling! 
Denna bricka kommer från Edblad och jag blev helt kär i den då jag såg den.
De svåra var bara att välja modell.  Det finns i olika storlekar,färger och mönster.
Det är anti-halk så det är en perfekt bricka då jag ska balansera Oboy glas och frukost på sängen uppför trappen😃


På kvällen blev det tjej-fika på CS.
Cappuccino med en mini Daim Biskvi.


Mysig tradition som vi tjejer har fått in tycker jag 😊

Efter en massa surr&skratt så gick jag , Evelina och Pillan på en Pw.
En timma gick fort då munnarna gick i ett!

Nu önskar jag dig en lugn och fin start på helgen. Ta vara på det du är rädd om , man vet aldrig då det är försent.
😘


#1 - - Malin:

Undrar vart hon fått intresset för smycken ifrån ;)
Åh så härligt att äta frulle i tystnad, lugn och ro! Var lääänge sen det hände hos oss

Svar: Haha,ingen kommentar ;) Ja verkligen härligt! Ingen stress,utan bara lugn och ro!
Hanna

Upp