Pumisar och PW

Hello :)

Kom hem från en sen pw för ett tag sedan.
Jag hade egentligen inte tänkt att gå en promenad.
Men efter det obligatoriska Gossip-avsnittet var kvällssolen som bäst. Så jag kunde liksom inte hålla mig från att hoppa i promenad skorna. I med lurarna och iväg. Så rogivande och underbart det var.
Att gå antingen på kvällen eller tidigt på mornarna föredrar jag.
Då är det lugnt och man kan lyssna på varenda liten fågel om man vill. Solen håller precis på att gå upp/ eller ner och en ny dag väntar. Energi boost kallar jag det :)

🙏

Måste också bara få visa dig gummans nya skor som vi köpte i helgen.
Första Pumisarna.


Vad döljer sig i påsen??


Nämen,ett par Puma skor!


Grymt söta :)



Medans Cristofer höll på här hemma smet jag och Melissa iväg på äventyr.
Vi blev bjuden på goo fika på Café Rävasten av min söta farmor. Pappa och Pär var också där. Det var första gången Melissa var där men absolut inte sista.
Riktigt mysigt ställe att besöka och alltid, alltid gott fika 👌 Efteråt bar det iväg till Boden. Vi for och kikade på Farmor och Pärs nya lägenhet.

Imorgon startar vi nedräkningen till Cristofers semester.
Såååå himla härligt det ska bli.
Jag vill bara att de ska bli Fredag nu nu nu!!

God natt på dig.
Min vardag, Till Melissa | |
Upp