Torsdag

Hejsan :)




Jag har så mycket bilder,recept och text jag vill skriva men jag har inte tagit mig tid att sätta mig ner och knåpat ihop något.
Men jag kan börja med att visa några bilder från gårdagen.
Vi har pappan hemma på lång-helg så jag och Melissa passade på att överraska han med frukost igår.
Efter 07:00 befann vi oss på Coop och la det varma Bake-off brödet i kundvagnen. Det blev en god start på dagen. Räkor,Skagen,"nybakat" bröd,Smothie mm.. Till kaffet testade vi Marabous andra nyhet. Creamy biscuit. Mums till kaffet :)

Efter frukosten packade vi picknick korgen och cyklade iväg till Lomtjärn. (En jätte stor och nyrenoverad lekpark).
Vi mötte upp våra andra vänner som har barn i olika åldrar.
Fort gick tiden och vips var det dags att äta lunch.
Vi åt lunch med Evelina,Elsa och Emil på Café Storgatan.
Gumman vilade och jag fortsatte att måla mina pallkragar.
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Emma&Jocke.
Gottigt värre var det!! Önskade bara att man hade orkat mera ;)
Sen var det dags att cykla hem och lilla Melissa somnade som en stock direkt vi kom hem. 
På kvällen tog vi ett glas rosé och satte oss ute i kvällssolen.



Picknick häng i det gröna ✌️


När lillan hade somnat.
Jag blir så glad då jag tänker att vi har en hel sommar framför oss 👌
Familjeliv, Min vardag | |
#1 - - GoForFit:

Så mysigt! :)

#2 - - Johanna:

Åh så gott det ser ut!!

Upp