Pastasallad med Kvibille

Jag älskar jag älskar mina nya jeans!! 
Jag vill att kläder ska vara bekväma. Och jag trivs helt enkelt inte om ett par jeans är för låga i midjan eller för tighta. Då slutar det alltid med att jag byter till något skönare.
Men nu har jag hittat ett par favoriter. Drdenimjeans.
Att jag aldrig har gett dom en chans förut?
Det är dom skönaste jeans jag någonsin har haft.
Känns precis som att ha på sig ett par mjuka leggings.
Super stretchiga är dom!
Dom finns i massa olika färger och modeller.
Mina är svarta men med Leo-tryck på. Är ju som svag för djurmönstrat..



Mina är köpt på Mim. Men finns att beställa på bland annat Nelly & Stylepit.





Som vanligt skriver jag till dig då gumman ändå ligger och vilar.
Jag har passat på att göra middagen klar. Så skönt!
Idag äter vi Pastasallad här hemma.
I denna krämiga sallad döljer sig.
Grillad kycklingfiléer ( från salladsbaren)
Gurka
Tomat
Sallad
Pasta
Fetaost
Ädelost (Kvibille)
Pinjenötter
Créme fraiche Soltorkadtomat&fetaost
Och färska kryddor samt svartpeppar!

Till pastasalladen gör vi en repris från gårdagen och äter vitlöksbaugetter.
Jag köpte Icas egna vitlöksbaugetter som man bara blöter och lägger i ugnen. Kostade dom runt 10kr?
Jätte goda var dom! Tips tips..


Ha en fortsatt bra Lill-Lördag :)
Ikväll har vi mycket att fira här hemma!
Wiiie!!

Kram kram

Mat recept, Min vardag, Mina tips! | |
#1 - - THE REVOLT:

Förstår att du älskar fina jeans ^^ de är jätte fina!:D

#2 - - Elin:

härliga bilder!

Upp