Pompdelux











Ovan ser ni bilder från gårdagen.
Jag testade först min peakis men den kändes för varm. Så jag bytte till kappan i sista sekund. Och vilken kväll vi fick!!
Först åt vi middag på Clarys och sen åkte vi vidare till pillans place.
Där blev det surr,spel och dans! Som vi dansade! Var länge sedan jag dansade så där mycket.
Vi 24:00 tiden traskade vi till Galaxen. Där fortsatte kvällen med att surra och...dansa! Vi stängde stället.
Och våra 700meter att gå lyckades jag och Evelina lifta till skjuts.
Kollade igenom mobilen på bilder och jag skratta tills jag fick ont i magen.
Haha,ja vilken kväll!

Idag blev jag väckt klockan nio av mina två favoriter. En bamse kram fick jag av Melissa och Cristofer serverade färsk pressad juice.
Vilken lyx! Lite trött i huvudet var jag allt,men ändå pigg!
Städade och dukade i ordning för Pompdelux party.
Tyvärr var det många som inte kunde komma, så det var lite trist.
Men vi som var shoppade, klämde och kände.
Lite fika och surr hann vi också med bland allt funderande och prövande. Jag älskar Pompdelux! Bra priser, bra kvalité, sköna och bekväma kläder. Många av plaggen önskar jag att de hade funnits för vuxna.

Brownie med Fudgeglasyr


Twixkakor


Nutellasemifreddo

Melissa tjuvade till sig två ballonger.


Välkommen på Pomp-party!!!


Min dag i bilder, Min vardag, Till Melissa | |
#1 - - Joe:

Mysigt och fina bilder!!

#2 - - Anonym:

Peak-jackan var jättefin, varifrån har du beställt den? :)

#3 - - Robex Lundgren:

finna bilder

#4 - - Suan:

Men Hanna, ja döör så snygg jacka du hade köpt!!! Vart ifrån??? Var den svart eller grå? Kramen från Suan

Upp