Dagarna springer förbi..

 
Hej 😊
 
Långt uppehåll här igen. Visar några godingar från helgen och veckan.
I helgen jobbade jag natt. Men vi hann med lite trevligheter ändå.
Bland annat så bjöd vi Ida,Felix och Manne på tre-rätters här på Lördagkväll.
ChevreToast till förrätt. Stekt Oxfilé med goda tillbehör serverades till varmrätt.
Och till dessert blev det Marängswisch.
Gott som bara den blev det👌.
 Finväder har det varit och verkligen idag!
Jag var ledig idag och vi har hängt med mammor och barn enda sen frukosten.
En riktig toppen dag har vi haft. Tack alla ❤️
Första löpturen avverkades igår och det kändes riktigt kul. Dock jobbigt!
Jag är liksom optimistiskt då jag tänker hur långt jag skulle springa. 
Min kondis var inte riktigt som förut 😜 
 
Ikväll har vi fixat i Melissas rum. Hon har fått så mycket fina saker i present och en del har inte fått komma upp än. Men ikväll så. Nu har stumpan en egen klättervägg i rummet.
Vi ställde i ordning hennes fina Petshop hus med alla djur också.
Så kul! Ett sånt hus skulle man själv ha haft då man var liten.
 
 
 
 
 
 
 
 






Kram till dig! 
Familjeliv, Min vardag | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt!

Upp