Blåbär


Hejsan ☺️

Första arbetsveckan för mig är klar! 
Redan klockan tolv idag checkade jag ut från berget. Tre korta arbetspass denna vecka. Sköt med en lugn start!
Nästa vecka blir det också bara några få pass sedan tar vi våra resväskor och flyger till Bamseklubben i Alcudia för ytligare lite semester och denna gång hoppas vi på sol och varma grader.
Inte som våran sommar här hemma.
Det har varit roligt att komma tillbaka på jobbet och Melissa säger detsamma. Hon vill aldrig hem då vi har hämtat henne. Däremot har det varit en trött liten tjej. Mycket intryck och tidiga mornar.
Hon har varit helt slut på kvällarna!

När vi kom hem från föris och jobb önskade Melissa att plocka blåbär.
Jag nappade på en gång. På bara några minuter var vi i Blåbärsskogen och plockade. När vi kom hem hjälptes vi åt att rensa och skölja. Sen blev det bakning. Vi gjorde Blåbärsrutor och Chokladbollar. 😊


Blåbärsrutor

Och just nu ser det ut så här..



Blåbärssmothie och tända ljus!

Och..

..min godispåse 😝
Är ju ett måste med något onyttigt också på kvällarna.

Hoppas du får en god natts sömn då det är dags för det.
Natti! 😴
Min vardag | |
Upp