Halva tiden är förbi..


Hej ☺️

Shit vilken sommarvärme vi har fått! 
Nu när man hade räknat bort sommaren helt och börjat tänka på höstplanteringarna ungefär 😝
Men jag klagar inte. Jag älskar sol och värme! 
Idag går jag in i vecka 20. Och det innebär halvvägs. Det går verkligen fort med andra barnet. Man är inte alls lika med i veckor och dagar som med första.
Jag hämtade ut ett HM paket tidigare idag. Det var ett blandat paket med lite blandat. Bland annat en höstjacka med matchande mössa och halsduk till Mellis. Sen var ju lill bebisen också tvungen att få något så till han blev det också ett plagg.


Hon var så fin i jackan 😍


Byxa och tröja för ynka 100:- det är rätt kurs minsann 👍


..också till Lill plutten 💙


Haha!! Du skulle ha sett Melissa.
Efter att hon hade prövat kläderna så skulle hon ju aldrig ta av sig dom.
"Jaja,då går vi ut så får du känna om det känns skönt" sa jag.
Tillslut kom det" mamma, Melissa varm!" .
Haha, tror väl jag i 30 grader i solen 😂

Bara strax efter det att vi hade öppnat HM paketet så kommer Melissas farmor in med två sko paket!
Ett par gympisar och ett par gummistövlar. Vi tackar som vanligt emot till allt och blir glad 😃
Just nu behöver Melissa en helt ny garderob med ytterkläder inför höst och vinter. Jag börjar lite smått redan nu.


"Lissa kan ha dom" ropade hon glatt! 😃

Nu ska jag sussa, en arbetsdag kvar sen semester igen!! Woop Woop 😏


Bröllopsmagen i Lördags ☺️
Graviditeten, Min vardag, Mina inköp, Älskade Melissa | |
Upp