Jag älskar vaser

 
 
 
 
 
 
 
God kväll kära läsare ☺️
 
Så var yttligare en dag i December förbi. Nu hoppas vi att lilleman håller sig inne i magen imorgon och likaså på Nyårsafton också. Du ska se Cristofer här hemma, jag får knappt röra mig. Han har en teori att om jag knappt rör mig så väntar lillebror med att komma till Januari. Jag själv känner mig rätt lugn. Nu har jag börja tänka att vi kommer säkert att gå över!
Idag gick jag in i vecka 39 ( 38+0)och det skulle ju kunna innebära att jag ska vara gravid en hel månad till!!
Åh herregud.. Jag hoppas verkligen att jag slipper det. Längtar ju ihjäl mig som det är redan nu 💙
Men bara det blir Januari så ska jag börja dammsuga och röra mig igen.. Gärna köra lite djupa utfall också 😂.
 
Mina röda Amaryllisar började att se något ledsna ut idag så jag passade på att inviga mina två nya vaser som jag fick i julklapp. Dels den stora runda fina vasen från Hemtex som jag fick av min farmor och den super snygga Äng vasen från Klong som jag bla fick av älskade C på julaftons morgon.
 
Och vet du vad, igår åkte julgranen ner. Vi blev så less! Nu blev det öppet och fint igen.
Däremot blev Melissa lite små ledsen då vi skulle ta ner den. Så hon har kvar sin rosa & guldiga gran med massa pynt i.
 
Hej då.
Kram!
 
Det lilla extra, Min vardag, Växter och Grönt, Vårat hem/ Inredning | Klong, vas | |
Upp