Ledig dag med den bästa tjejen

 
Hej på dig ☺️ 
 
Hör hemma blev det visst impuls-städning. Jag började med att putsa stakarna och sen fortsatte det bara..
Melissa sover nu, men hon borde snart vakna och då ska vi fara på återbruket.
Jag är ute efter en kruka i slitet gammalt material. Jag tänker mig typ en flagnad betongkruka. Är du med mig i tankarna? Jag tänker att de inte är omöjligt att hitta på ett sådant ställe som Återbruket.
 
På förmiddagen var vi som sagt på Vuxen-barn. En ivrig och glad tjej som hade längtat till att fara dit.
Det är så mysigt där och jag saknar att ha det som en rutin varje vecka.
Men vi får fara dit då det passar med jobb och förskola helt enkelt.
 
 
Vi hann med att pyssla hemma innan VB öppnade. Ett blivande grattis-kort till pappan är påbörjat 😍
 
 
Sen sa jag att det var dags att börja klä på oss.
"Jaaaaa!!!" Utbröt Melissa och sprang till hallen.
 
 
 
 
 
Just nu på köksbordet. Siljan stakarna glänser och jag trycker mörkchoklad mellan torkningarna.
Igår tipsade Evelina om den nya smaken. Nu har jag en ny favvo bland den mörka chokladen.
Säg hej till saltlakrits! Mmm.... 😉
 
Nepp, nu ska jag skura av golvet innan hon vaknar. Hör i Babyvakten att det börjar röras där uppe.
Kramar!
Min vardag, Vårat hem/ Inredning, Älskade Melissa | |
#1 - - M:

Jag har också köpt den med kaffesmak, jättegod

Upp