Första riktig dagen


Hej 😊

Hur är det med dig? Är du frisk eller ligger du med snuva? Magsjuka?
Det är mycket som går nu, men än (peppar peppar) så har vi hållit oss friska! Melissa var snorig vid inskolningen men det blev inget mer av det. Skönt!
Med mig är det bara bra, förutom att jag är lite trött.
Det var första dagen som jag jobbade på riktigt idag så jag sov som vanligt som en kratta då jag vet att jag ska upp.
Att lämna Melissa gick bara bra imorse. Jag har kort dag både idag och igår så det är ju riktigt ljuvligt. Väntar bara på att förskolan ska ringa och säga att hon var vaknat från vilan.
Saknar hon sååå mycket!! ❤️


På vårat Coop har dom tagit in en hel hylla med Raw Ford produkter.
Spännande och roligt tycker jag!
Kände mig som rena hälsogurun då jag la upp produkterna på bandet i kassan. Sockerfritt och nyttigt. 👍 Plus poäng på mig!


Nu Efter maten var jag så nyfiken på både "chokladen" och "chipsen". Jätte goda båda två!
Och chipsen var riktigt salta och goda ☺️
Däremot kanske man inte bunkar upp med detta inför helgen.
Ska man köpa till hela familjen blir man fort snål,för det är minsann inte super billigt. 


Idag förbereder jag middag utan min tjej.
På bilden ovan gjorde vi lasagne. Det var Melissa som hyvlade osten och strödde över 👏 Jag fick bara hoppa in och blanda ut osten. Vart mycket ost på ena sidan om jag säger så. Hihi.

Till middag idag blir det tacocreps, typ.
Kastar ihop något som går snabbt och blir mycket av.
Melissa har mini-tiger gympa kl 17:00 och jag har kören 17:30.
Cristofer kommer inte för ens strax innan fem så vi får pussla lite på Torsdagarna. Men så är det.
Är imponerad av dom som har flera barn då alla kanske tre barn har sporter samtidigt. Middagen ska hinnas äta och göras och det ska skjutsas och hämtas. 👏

Nu ska jag fortsätta steka min älgfärs.
Ha det bra.
Kramar!
Min vardag, Mina tips!, Älskade Melissa | |
#1 - - Anonym:

Raw chokladbiten gick ner i brist på annat😉men inte är det som marabou...

Svar: Haha! Håller med 😉
Hanna

Upp