Pw med solsken!

Hej fina du..

Melissa är på förskolan och jag är hemma. Ska hämta hon efter lunch och vila. Och vad gör man utan utan barn? Har ju glömt hur det är att vara själv..
Konstig känsla!
Solen skiner och det är -13 här hos oss.
Tog mig en kortare promenad ( törs inte gå allt för långt, om förskolan ringer) och det var så vackert ute! Verkligen. Jag fick mig en riktig energi boost. Det är så skön känsla att komma in i värmen då man är rödrosig och lätt frusen.
Nu har jag precis ätit lunch och satt mig ner med en kaffetår och en biskvi.
Ska fortsätta läsa boken och bara mysa på. Är kanske inte allt för länge tills jag får hämta pluttisen heller ☺️


Utanför vårat sovrum.. ☺️


Just nu 👌


Kolla in Melissas ryggsäck! Så snygg så snygg 😍 Den är mer cerise rosa i verkligheten. Jag valde den större ryggsäcken, egentligen vuxen modellen. Jag personligen tyckte att den lilla kändes för liten för att rymma extra kläder mm i. Fast den var ju otroligt söt som mini!
..och sen så kan ju mamman också alltid låna denna i fall jag måste någon gång 😙 Höhö!
Min vardag, Till Melissa | |
Upp