En riktig sommardag!

 
Villen kanon dag!
 
Sitter med kvällsfikat som ikväll består av Jordgubbar och grädde.
Jag och Emma har varit ute på en lång pw. En timma gick fort och vi hade nog kunnat gå hela natten med tanke på hur mycket man har att surra om 😜
 
Hur som helst. Wow vilken härlig dag!
Efter frukosten packade vi in oss bilen och for till Storforsen. Väl framme vid forsen hittade vi oss en bra klippa att ha picknick på. Ida,Felix och lilla Manne kom också.
Det blev fika,kaffe och sol på klippan och sen lunch på caféet.
Tillslut var det dags att packa ihop och börja bege sig hemmåt igen.
Cristofer start grillen och mamma,Alex och Jakob kom senare på Älgfärsburgare.
Jag stod för Coleslawen och desserten.
Melissa hjälpte mig att plocka in jordgubbar från landet. Vi hade turen att få tjuva bär från Evelinas land också.
Till dessert kastade jag ihop en Mousse med jordgubbar och krossade kex.
 
 Mäktigt
 
Puss på dig min älskade!
Bernie har också varit med idag 😜
 
Lite poserande hann vi också med.
 
Bus!
 
 
Vi fick syn på den här stora baggen. Usch!
 
 
 Melissa var tuff och plaskade på i vattnet.
Det var verkligen iiiiskallt!!
 
 
Söt-Manne kröp runt och spande på allt möjligt roligt.
 
 
 
Fina fina barn 😍
 
 
En skål med sommar!
 
Bilder, Familjeliv, Min vardag | |
#1 - - Julia:

Underbara bilder!

#2 - - Johanna:

Men vilket vackert ställe!! Och din klänning var ju super fin, love it!!

Upp