Lyko


Hämtade ut mitt paket från Lyko tidigare idag. Lite allt möjligt gömde sig där i.
Bland annat detta.


Har aldrig testat Schampot och balsamet från Happy Crazy Mine. Men det var på superkampanj så jag passade på. Har du någon erfarenhet?
Jag tyckte de var bra storlek på flaskorna för att åka ner i resväskan.
Hårmasken kommer användas flitigt efter en massa sol och bad i saltvattnet 😊




Mina inköp | |
#1 - - Sarah:

De e alltid lika kul o hämta ut paket :)

#2 - - JUNITJEJ:

Älskade Lyko!

#3 - - Jessica:

Så kul med paket & särskilt när det är hårvårdsprodukter i :D

#4 - - Josefine:

Åh vad roligt med paket! Hoppas schampoot och balsamet passar dig :)

#5 - - inredningsinsp:

Hårmasken skulle jag vilja testa!

#6 - - Louise:

Åh, lyx!! :)

#7 - - Louise - vitmossa:

Kul med nytt! :D

#8 - - AnnaPanna:

Lade i går kväll in en beställning på schampo och balsam samma som du hade beställt.Hoppas det är bra.Har du testat ditt?

Upp