Kvällsfika med det lilla extra

God kväll ☺️

Ligger nerbäddad i sängen och ska snart lägga ifrån mig mobilen.
Tänkte bara kika in och säga hej.
Dagarna rullar på med jobb,middag och kvällsaktiviteter. Ikväll blev det impuls bullbak för min och Melissas del.
Efter middagen la vi alla oss i soffan och såg Madicken. Jag kände hur jag började nicka till och plötsligt räkna timmar till sängen. I samma sekund satte jag mig upp och frågade gumman om hon ville baka bullar. Javisst ville hon det!
Precis när vi skulle börja kavla ut degen så ringde mamma och Alex. Dom ville ta med sig Melissa ut i skogen här ovanför oss. Melissa var ivrig och glad att få följa med. Jag poppade musik och fick fokusera på bakandet i lugn och ro.
När dom kom tillbaka fick dom med sig en rykande het bullpåse hem.
Melissa somnade på en gång i sin säng,med dockan i sin famn.

Och vi har mumsat bullar till kvällsfika.
Nom nom.


Iskall mjölk och varma bullar.
Svårslaget!

Ha det så bra.
Nu ska jag sova. Natti
Natti!
Min vardag | |
#1 - - Alice:

Vilken dröm fika sådär på kvällen!

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men så mysigt och så smarrigt! Det Inns inte mycket som slår nybakade bullar med kall mjölk! MUMS

#3 - - Johanna:

Åh så mumsiga bullarna ser ut!

Upp