Ledig Måndag!


Hej min vän ☺️

Här kommer ett tråkigt inlägg med bara instabilder. Men bättre det än inget inlägg.
Ledig dag idag och den har vi verkligen utnyttjat på bästa sätt!
På förmiddagen gick vi till Emma där vi barnen blev bjudna på Plättar och vi vuxna fick oss nygrillad korv.
Barnen lekte och vi fikade och drack kaffe. Tiden rusade som vanligt iväg och vips så var det dags att bege sig hemmåt. Melissa bar jag upp på en gång och hon somnade i samma sekund som jag la ner henne.
På eftermiddagen var vi ute här hemma och sen hjälpte gumman mig med middagen. Köttgryta och rotfrukter i ugn ☺️ Efter vi alla hade ätit så stod Måndagens rutin på schemat, veckohandling!
Melissa hoppade av glädje och ropade "Melissa ooohpa". Melissa shoppa.
Vi avslutade med att köpa hem mjukglass. Och efter det blev det en solig PW för mig. Glassen gjorde susen. Jag flög fram i min promenad 😉
Däremot hade Melissa blivit speedad och busat,hoppat och sjungit som aldrig förr! Haha, bra tänkt av oss där😂





Min vardag, glassigt, Älskade Melissa | |
Upp