Våran dag

 







 
 
 




 
Dagen har gått i ett!
Jag och Melissa har varit lediga och började dagen med att sova tills vi vaknade. Även fast lilla fröken vaknade klockså sju så är det betydligt bättre än att vakna av ett alarm som ringer 06:00.
Hon är alltid så himla mysig på morgonen.
"mamma morgon, mamma vakna". 
Hon stryker på kinderna och kramas och kramas. "Älkar dääg mamma".
Man smälter såklart ❤️
 
Hur som helst, dagen har gått så fort.
Efter frukost för vi upp till kyrkan på VB, sen hem för lunch.
Melissa la sig och sov och jag la mig på soffan under filten och surfade runt på allt möjligt.
En och en halv timme senare vaknade hon. 
Vi tog vagnen och mötte upp Emma och Alva på Café Storgatan.
Där fyllde vi på med fika och små tjejerna busade. Eftermiddagen spenderades sen i Lomtjärn med dom.
Ikväll har jag och Melissa visat kläder för Handplockat och Happy.
Melissa bar NoaNoa och jag en blommig romantisk klänning från container.
Cristofer stod och vinkade åt oss och när vi hade gått klart så gick vi en snabb sväng i affärerna.
En lång kofta blev jag rikare. Jag är en riktig koftoman. 
Vi for hem och bytte om och jag for vidare till vår körträning.
Nu är jag hemma igen och sitter alldeles för långt ner i Ostbågspåsen 😉
 
 
Två veckor kvar till SEMESTER!! Hur underbart??
 
Ha det så bra.
Kram på dig.
Bilder, Älskade Melissa | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken supermysig dag!

Upp