Christmas Night

 
I Torsdags så gick årets premiär av Christmas Night.
Mamma hade fått som förskottspresent att fara och se den konserten med mig i Luleå.
Tyvärr fick vi veta att Sonja Aldén ej skulle medverka under kvällen pga av sjukdom, vilket var väldigt tråkigt.
Konserten var bra ändå och jag fick rysningar mer än en gång.
Dock var de rätt många nya jullåtar som dom framförde. Hade jag fått önska så hade jag önskat mera klassiska julsånger.
Men jag och mamma fick oss en riktig mysdag tillsammans.
Melissa var också med från början. Först åkte vi buss in till Luleå. Vi shoppade och fikade.
Sen slutade Cristofer jobbet så han plockade upp Melissa på stan och for hem.
Jag och Mammsen fortsatte shoppandet och avslutade sedan med Kinesiskt på Waldorf innan konserten startade.
Nu vill jag bara boka in nästa konsert 😉
Hade mer än gärna sett Carolas julkonsert. Men jag fick aldrig med mig någon på den.
Tror att den hade varit riktigt magisk!
 


På väg till bussen 👍🏻



Jag körde på en klassisk "tre små rätter".


Taggade för julsånger 😃


Svårt att få bra bilder på långt håll med mobilen.  
Snygga och duktiga på två 😃

 
Min vardag, Resor / Äventyr | |
Upp