Första advent

 
Glad första advent!
 
Här hemma vaknade vi inte för ens 08:30. Oh, så skönt! Fast vi är rätt bortskämda med just det.
Det är sällan morgon här före 08:00. Bäst att njuta. Snart kommer en liten bebis och då brukar ju sömn bli
en bristvara. 
Vi tände första ljuset och Melissa fick öppna sitt första paket. Hon har tre paket kvar. En till varje advent.
I morgonens paket gömde sig en Frost armbandklocka. Vilken lycka!! Melissa var så stolt att få en egen klocka att ha på sin arm. Precis som vi alltid har.
Sen kom morfarn och hälsade på, lämpligt till frukosten. 
Mysig start på denna dag.
 
Sen var vi ju som tvungna att hinna ut på SkyltSöndag så ett yttligare besök till tomten blev det.
Ett mysig fika på Café Storgatan och lite julklappsshopping hann vi med.
Melissa visade också ALLT som hon önskar sig på Gårdings och då menar jag i princip allt.
Det fanns inte mycket som hon inte sa att h
 
Ikväll har jag haft konsert med körerna. Vi har körat med Anna-Lotta Larsson. 
Det var riktigt roligt.. Och riktigt varmt att stå där i strålkastarna 😜
Var du och såg konserten? 
 
 
 
Innan vi for ut på SkyltSöndag målade Melissa frost teckningar för hela slanten.
 
 
Men sin allra första klocka ❤️
 
 
Låt mig få tända ett ljus..


Adventsfika nummer två 😚


Här är det någon som kände sig hemma på caféet. Hon visste precis vars alla leksaker och pyssel grejer var ☺️

 
Också är det väl dags för en magbild. Har varit dålig på att knäppa sånna.
Det blir liksom inte. Men nu efter kvällens snacks i soffan bad jag Cristofer att ta en.
Här är jag och lilla magen i 33+5. ( fick minsann tänka efter) 😝
 
 
Graviditeten, Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Johanna:

Låter jätte mysigt. Och så tjusiga ni är i matchande frisyrer!

Svar: Hihi tack☺️
Hanna

Upp