Hemma igen!

 
Hej ☺️
 
Tidigare idag kom vi hem från våran trevlig tripp i Skellefteå.
När Jakob fyllde år fick han bla i present att fara och se hockey,shoppa,äta och övernatta i Skellefteå.
Vi hakade på och fick oss ett trevligt avbryt i vardagen.
En hel del shopping blev det, mest till hemmet faktiskt. Och en del till Melissa och bebisen.
Fast när jag tänker efter så fick jag ju mig en kofta,en tunika, underkläder och två ammningslinnen.
Det får jag vara nöjd med.
 
Väl hemma igen så började jag pynta som en tok. Sprang runt här och bytte saker så dom fick nya platser.
Var på Blomsterlandet och uppgraderade med mera växter. Har placerat ut dom i olika krukor.
Det gör så mycket med en ny växt!
Cristofer har tapetserat också har vi varit på våran Söndagsmiddag hos svärisarna.
Melissas faster hade bakat så till efterrätt väntade knäckig Blåbärspaj med vaniljglass.
Ett mycket bra avslut på denna helg.
 
Nu ska vi alldeles strax kasta in handduken för idag.
Den där extra timmen vi ställde tillbaka känns. Vi har hunnit med massor idag ju👍.
 


Lördagmorgon med kaffe i bilen 👍🏻



Spännande med hockey tyckte Melissa. 
Både hon och morbrorn körde med svart och gul outfit ☺️


Efter hockeyn dressade vi om och tog hissen ner till Allstar.
Där delade jag och Cristofer på en Plate.
Mätta blev vi, minst sagt!


Vi hann med lite mera shopping idag. Eller jag och mamma. Dom andra for på djur och leksaksaffärer och tittade.
Sen behövde vi fylla på med något sött.
Båda vi är helt såld på Pecanpajen. Så god!! Speciellt den hemmagjorda varianten👌🏻

 
Nytt på Melissas hylla i hennes lekrum
 
 
Till lilleman i magen 💙
 
 
"Lissa älskar glitter"
Ny tyllkjol och glittriga ballerinas till M 😉
 
 
Mer förvaring! Denna gång en förvaringskorg från House Doctor.
 
 
Min vardag, Mina inköp, Resor / Äventyr | |
#1 - - norrbotten emmish:

fiina bilder =)

ha en bra måndag

#2 - - Anonym:

Har sett att du har två ljusstakar från Skultuna? Eller är det någon kopia? Vars har du isåfall hittat dem. Vill så gärna ha men 800:-. Vet inte om de är för en eller 2pack

Svar: Dom är från Skultuna. Vet inte om det finns kopior på just dom. Men just mässing ljusstakar finns det gott om i de flesta inredningsbutikerna, i alla olika prisklasser.Hoppas du hittar några fina ljusstakar ☺️
Hanna

Upp