80års kalas

God kväll ☺️
 
Efter att vi hade ätit frukost så strosade jag omkring i morgonrock och städade.
Helt plötsligt fick jag ett infall att bjuda över tjejerna med barn på förmiddags fika.
Cristofer höll ändå på med det gamla golvet i hallen.
Javisst nappade dom på fika. Ut ur morgorocken och in i duschen för mig och Melissa.
Vi hAnn fixa till oss innan alla rullade in som tur var .
Vi fick en trevlig förmiddag tillsammans vid köksbordet.
 
I eftermiddag väntade 80års kalas för min lilla farfar.
Det bjöds på Smörgåstårta,klassisk Prinsesstårta och sju sorterskakor.
Proppmätta var vi nog alla då vi lämnade kalaset.
 
Det blev en sen middag för oss. Strax innan 19:00 for vi och hämtade mat från Venezia.
Jag testade deras sallad. Jätte god för att vara från en pizzeria! Dock glömde dom brödet. Besvikelsen var stor 😝
 
Hoppas att din/eran Lördag har varit bra.
 
 
 
Farfar till höger och hans bror till vänster.
 
 
Tårtan.
 
 
Knep och knåp vid köksbordet.
 
 
Melissa och farfars fina oanvända (?) kamin i bakgrunden.
 
Farfar och Gunbritt☺️
 
 
Tjusiga höstbuketter fick han bland annat.


Skulle ta en fin bild innan vi for, men jag såg så sur ut så vi tog en annan..
Med en annan pose.


Men då insåg vi sen att jag bara såg kissnödig ut!! 😂🙈 Jag måste nog öva på mina poser!


Det slutade med en vanlig selfie!
Den kan jag ✌️
Familjeliv, Högtider, Min vardag | |
Upp